kooonfaläger :D <3

helgen ! (y'


sandra <3
emelie <3
grillmästarn <3 (rickard ;)
sär . . jag menar pär ;)
oliver <3
malin <3
nina <3
johanna <3
me lööv u guys ;)


shiet va kul vi haft ! sandras jävla ring signal x) mitt i natten xd godiskrig !   ;) i know a pyroman xd
rickard asso xd vi grillade första kvällen så på kvällen var det ju såklart glöd kvar så kom rickard ut pang så blev glöd till eld xd säg något han inte eldade x)
andra kvällen så skulle vi inte elda . så vi gick ut och sprutade lite tändvätska i grillen ( vi och vi rickard den lilla pyromanen xd) och pang så hade vi en eld (igen :P )
men den var inte stor nog för oss så killarna sprang och hämtade axe och när den tog slut (en halv jävla burk! ) så var det ju bara gas kvar . javisst vrf inte elda det lixom ;)
låt mig förklara vad som hände:)

R: jaa ! vi lägger den på elden !
vi andra : jaaa!
R: och men vi backar ! den kan sprängas asså !
vi: ok .
magnus (kommer ut i från dörren ) : hej vill ni ha ..
PANG !
M: kvällsmacka (backar långsamt flinande in igen )


det blev igen liten smäll direkt xd 
 ´bara för jag är seeeeeg orkar jag inte skriva mer nu :D
men helgen var bäääst !

estet konfa <3

Kommentarer
Postat av: Malin y know ;)

Så jävla bäst xD

2009-10-11 @ 20:54:32
Postat av: mamma

kul att ni hade roligt! kan tänka mig ni kommer att ha många roliga timmar ihop.

kram mamma

2009-10-12 @ 07:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0