2 dagar ♥

hejsan , eller
cha cha bloggen :*
vad som ens känns bra ;)

nu är det två dagar kvar ! gud längtar något otroligt !!  fränzi ! ♥

smsade med erika knuttesson ( knutsson ) förut och fick smset så jävla lust att söka till talang nästa år ! ja/ nej ? :)
 såklart sa jag ja , trodde hon menade sig själv först men vad fel jag hade ;) så nu blir det talang 2011 med erika ! hihi go us ;) ♥

hihi jag är smart ! kolla vad jag kom p åatt man kunde göra (A) •◊♣♦
kungliga mig (a'


jag vet att lili är snyggast i världen på bilden (A)


puss&kram :)



Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

snart snart snart ! ! ! ! ! ! ! ! :D

2010-04-12 @ 10:29:12
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0