and i was like baby baby baby !

tja !
idag åkte fränzi , usch , kanske inte just det jag behövde nu ,
men magda , du är guld värd !
var och käka pizza med magda idag, när vi kom dit satt munckin, klasson (kalason), svhanen, matilda, stuff och linda där :D kul kul :D det var länge sen jag träffade min "flickvän" nämligen ;)
sen var det tillbaka till bibloteket som förövrigt är grymt CHILL!
ikväll kommer magda hit och sover över :) <3
jag kom på en grej ;) det var ett tag sen jag bloggade ;)
jag sitter och sjunger baby - justin beaver (beiber ) , fränzi och jag typ knarkar den lite just nu (A) men det måste man få ibland , ja jag vet , han sjunger som en bög , men wtf ;D



see yall

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Ni är för goa :)

2010-04-22 @ 09:40:15
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0