Magdalena Falk <3


Om jag inte nämnt det tidigare gör jag det nu ,

magda , du är bäst , finns ingen annan som dig , allt blev bara så bra när du bara fanns där helt plötsligt ,

kan alltid gå till dig , när jag än vill , vad jag än vill , och du sitter alltid där och lyssnar , hur ointeresant det än är

( och tro mig det är det oftast ) ;)

jag vet att hos dig kan jag gråta , tanken att gråta hos nån annan är löjlig , jag hatar att gråta , känner mig klen ,

men med dig , känns det inte så .

att du står ut med min humor är ett under ! jag har nog sämst jävla humor och ändå sitter du där och flinar

ibland ;) och tar jag inte fel är det inte åt skämtet utan mer att jag skrattar åt det ;)

utan dig magda skulle jag nog inte klara mig !

du är en sån kompis alla vill ha , en sån som får en att känna sig asgrym ibland , en sån som man bara kan va sig
själv med !

och om nån säger imot att du är bäst så behöver dom typ seriös hjärnoperation ;) ( finns det nått som kallas hjärntransplantation ? kan man göra det isf ? skit samma :D )

Magda , jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Magda ♥

:')

du fick mitt sms igår.

men du är världens bästa vän lisa, jag älskar dig! <3

2010-04-16 @ 07:37:44
URL: http://magdalenafalk.blogg.se/
Postat av: Lene-Therese

<3

2010-04-16 @ 09:55:06
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0