fredag , lördag och söndag ^^

kräftansdag spenderades med sandra och sara (L)
vi gick mest runt och flummade , sen skulle sara hem och äta såååååå då gick jag och munchkin runt och typ chillade sen träffade vi louise :) sen åkte sandra hem och jag skulle äta så när jag skulle hämta min cykel träffade jag frida , schultzan och linnea :D
efter jag ätit drog jag till stan igen , träffade bratt , daniel , calle , nanna , hanna och malin :) alla utom jag och malin drog vid elva , så jag och malin gick och va med jimmy gustawsson (stavning ;) och robin johansson :) skooojjsigt :D sen drog jag hem vid typ kvart över tolv :)
lördag, spenderades med sandra och sara , bänkade framför  a very potter musical och a very potter sequel :D varje film är typ 3 timmar lång sååååå vi var klara vid typ .. halv 1 ? ;D
sen gick vi upp och la oss ... fast ne .. vi tjötade bara massa i typ 2 timmar först ^^
söndag , match ! :D första 11-manna matchen , gick väl helt okej ^^
måste tillägga att , 
JOHANNA DIN FÅRT KOM HEM :D !
jag och lina den fina vill ju va elaka och krama sönder dig ! (L'
lägger till en gammal bild på mig och frannie :D <3
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0