hemma !

hemma från skolresa med världens mest underbara klass ! :D
hade skit kul ! tog inga bilder tyvärr ;) men men ! :D
vi skulle egnetligen segla från uddevalla till lysekil , meeeeen så blev det inte , det blev storm så vi kom till ett ställa som heter käringön ( OBS , när man säger det låter det ut som man säger kärringen xd ) 
det sög ganska hårt eftersom det var ÖDE ! :D 
men men , vi roade oss allt lite , jag och louise sjöng HELA en fiskbulle längtar till havet , för havet är fiskbullens hem , det var bara första versen nu är det bara 99 kvar , och när jag säger HELA menare jag ALLA 100 verser .. och när jag säger sjöng menar jag SKREK ! :D underhållning när den är som bäst ! :D
orkar inte skriova allt vi gjort , mest för att 9E inte kan beskrivas , dom måste upplevas ! :D <3
älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0