schweiz ,

usch vad sämst jag är på att blogga xd
men har faktiskt inte hunnit ! har vart i schweiz !
vet inte riktigt hur jag ska säga för att förklara hur wunderbart det var!
massa skratt, massa sång , massa berg , massa samtal om vad som faktiskt är ett berg , massa kramar och när vi åkte , MASSA tårar .
känns i hjärtat när man tänker på att ett det är ett helt år kvar tills jag får åka dit igen , meeeeen det är ju tur att vi lever på 2000-talet , för det finns ju alltid sms , skype , msn och facebook ;)
påtal om något annat ska jag börja blogga mer ! :D (typ iaf ) har 8 wunderbara dagar framför mig ! :D
åttonde (idag ) : träffa svahn ! :D efterlängtat som fan ! <3
nionde: chilla , kanske typ träffa magda ? ;)
tionde : va med magda sova över , ta massa kort ! :D
elfte : va med magda ! :D sova över igen ;D
tolfte : va med magda igen ;D
trettonde: kräftansdag, T3S ! :D
fjortonde : T3S , sova över , titta på avpm, avps och mamd!
femtonde : T3S ;D
LÖVLI ! (L)
nu ska jag sjunga ;D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0