Gästbloggning.. eller nåt.

Det är Magda som skriver just nu.

Jag ville bara säga att Lisa naskovic koch är världens bästa vän. Seriöst hon är den underbaraste av alla. Saknar henne grymt mycket. Vi har inte träffats på hur länge som helst! Tror inte vi har vart på hela sommarlovet om jag ska va ärlig.. Nu sitter hon på tåget påväg hem från Göteborg. Jag ska sova hos henne i natt oavsett vad mina föräldrar säger. För såhär mycket som jag saknar min Lisa nu, har jag inte saknat nån någonsin. Jag mår heller inte så bra just nu, och då finns det inget bättre och göra än att vara med Lisa naskovic koch. Hon gör en alltid glad och faktiskt, så vet inte hon att jag sitter och skriver detta nu. Så nästa gång hon loggar in på sin blogg kanske hon får en chock. Vem vet, jag kanske lyckas göra henne lika glad som hon alltid gör mig?

Slänger in lite gamla bilder på mig och Lisa. Bara för att du är bäst vännen <3








Kommentarer
Postat av: lisa

vet inte vad jag ska säga , mer än , jag älskar dig , och just nu sitter jag och illipar . i ditt rum , medans du är .. ? ja.. nån annanstans .. ?

älskar dig , mer än något annat , <33

2010-07-15 @ 19:56:01
Postat av: Lene-Therese

Fan vad söt du är unge! <3

2010-07-16 @ 07:53:27
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0