hayley williams ! <3

heeeeeeej :D
länge sen nu :)
kände verkligen för att blogga , saknar så grymt många just nu , känner mig som ett hål , känns som alla jag saknar bor på olika ställen . fränzi i schweiz , lotte i norge , elleka i falköping , klasson utanför stan , munchkin, svahnen och magda i tidaholm , jag menar hallå ! hur fan ska det gå till ?
är i norge just nu hos lotte , kommer sakna henne när jag åker imorn , blir pissigt , gråta lite då , komma hem träffa magda , gråta lite mer , åka till fränzi , åka därifrån och gråta ännu mer , yay -.-'
aja , får se det positivt , kommer ju ha kul innan jag lipar !
nu är jag hungrig oxå , orkar jag fixa nått att äta ? ne det gjorde jag ju inte .
sitter och knarkar låten

B.o.B - Airplanes ft. Hayley Williams ♥

så underbar ! texten (L'

nu ska jag inte tjata mer ,

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0