Magdas inlägg, tihi.

Eftersom att Lisa är så kass på att blogga, så fick jag blogga åt henne nu (a)
så jag börjar; CHACHA BLOGGEEEEN ;$$$.. nej jag bara skämta. Det är inte riktigt Lisa-style att skriva så ;) 
Jag vet inte vad jag ska skriva heller. Det kanske är därför Lisa inte bloggar så ofta? 

detta är då jag;

Om ni som läser Lisas blogg inte har kollat in MIN blogg, gör det; HÄR!

ojs, nu blev det lite reklamering till mig själv? ahja, Lisa sitter breve mig just nu och vi kollar på någon konstig film "en tomtesaga" heter den, helt knaaaaaas. Men snart börjar "I taket lyser stjärnorna" som vi ska se på. Våra bullar är slut, och nu ska jag gå och göra saft tänkte jag! 

Hade bra! / Magda

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Gilla! :)

2010-03-08 @ 17:32:47
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0