morgon :)

hejsan :)
nu sitter jag här på moronen igen -.-'
väntar på frida :)
sen så svänger jag in till underbara magda vid skolan :) <3


sitter här med musik och sjunger med lite sådär  halvt xd min näsa har bestämmt sig för att inte andas xd
det har med andra ord tagit stopp -.-'

rygg ( axeln) dödar mig såhär på morgonen , underbart .

eye on the target and wham , one shot one gun shot and bam!
kom det i låten som spelas i  min underbara spotifylista (A)

nu måste jag ta nässpray och fixa strumpor ! ;D


see ya'll <3

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Tar du tabletterna och gelen varje dag? Vilka dagar springer du? :)

2010-03-22 @ 10:25:41
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0