rubrik

var i skövde badet idag :D
fyfan ! roligaste på länge !
vill bara säga att ni tjejer är bäst ;) <3
orkar inte säga allt vi gjorde där xd
men bussen vi skulle med gick inte xd så vi satte oss vid den stora klockan på rese och när klockan var typ kvart i sju (?) så kom 2 turkar och började prata med oss xd dom var askul ! den ena var serb xd dom tjöta massa skit på turksvenska som ingen fattade xd sen jävlades den ena med blondisch ( magda)
turk : du ska på disco du går höger vänster höger vänster höger vänster tills du hittar din disco och det står på dörren , inga horor , går du in ?
vi andra : hahahahha !
magda: va?
jag : det står inga horor på dörren går du in ?
magda :nej ? eller va ?
vi + turkarna : hahahhahahahhahahahahhahahahah !


den andra tjötade massor om sina ex
turk 1 :hon x 1000000 ( kommer inte ihåg namn )  är min ex
turk 1 :känner nii avdi ?
vi:jaa ?
turk 1 :han är min kompis xd
turk 2 : gud kompis jag trodde du var  bög!
vi : hahahahhahah !



nu orkar jag inte skriva mer ! xd


men dagen var (Y) !!!
kärlek på er <33


Kommentarer
Postat av: nina

hahahahah!! turkar na var fan sköna!<3

2010-03-14 @ 22:34:47
Postat av: elina

haha, turkarn var äckliga :o



men det var skit kul :)



vad hette dom?<3

2010-03-14 @ 23:01:01
URL: http://elinahthabarbie.blogg.se/
Postat av: Magda

turkarna va asroliga! :D*

faaast. dom blondförklarade mig hela tiiin :(

bravo föresten, ett blogginlägg! (Y) <3

2010-03-14 @ 23:39:59
URL: http://magdalenafalk.blogg.se/
Postat av: Tobbe | Tävling på bloggen! :)

Hej. :)

Allt bra? :)

Jag har tävling på min blogg om en tjejparfym och en killparfym!

Var med du med? :D

2010-03-15 @ 00:39:47
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0