tjööt

heej ! :)
var ett tag sen nu :)
sitter här på rummet och knarkar step up - samantha jades ! ♥
funderar på att fråga morsan om hon vill se film ?
20 dagar till fränzi kommer ! :D
14 dagar tills min moster kommer  :D
kan inte säga exakt men snart kommer beste (morfar) oxå ♥
kan det bli bättre ? nej :D


Magda! tycker vi borde ha en filmkväll snart ? :)

kom bara på det såhär mitt i allt (A) 

imorn (om jag hinner) kommer det upp nytt youtubeklipp oxå ! ;D (redan -.-' )
har velat lägga upp ett länge , men har aldrig riktig orkat , och nu när jag skulle gjort har det inte blivit av , och sen så har jag ju haft lite beslutsångest ! har typ en miljon låtar jag vill spela in ! xd




nu orkar jaginte blogga mer xd


see yall


Kommentarer
Postat av: Magda ♥

ja de borde vi verkligen! :)

och jag vi har ju sagt att vi skulle spela in något ihop och lägga ut, vi kan väl försöka göra owl city - fireflies igen också försöker vi faktiskt vara liiite seriösa? ;)

2010-03-21 @ 21:37:25
URL: http://magdalenafalk.blogg.se/
Postat av: svar till neenis penis ;)

vi ? seriösa ;)

säkert xd

men vi kan ju iof försöka xd

<3

2010-03-21 @ 21:51:44
Postat av: Lene-Therese

Åh, längtar så himla mycket efter alla de som kommer! :) Åh du bruttan, du får ju svara till magda i magdas blogg och inte i dina kommentarer pucko ;P

2010-03-22 @ 07:30:49
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0