Fiskedag och Magda typ ;)

Hey!
Jag fick blogga åt lisa idag, ah man kan ju gissa vem det kan vara ? Berit? NEJ. Magda såklart :)
Vi var med Sasa (lisas) pappa och hans jobbarkompisar och massa mer på en fiskedag idag. Alla fick typ massa stora fiskar osånt, sen kommer vi där och får inte EN enda fisk. Haha vi måste vara dåliga på att fiska. För det fanns hur mycket fisk som helst där och man såg dem hoppa i vattnet t.o.m. Kul var det iaf, och kan ju säga att jag är ganska trött på att äta korv nu. vilket nog Lisa är också? eller vafan, ja skriver ju från båda oss så ah.
Fast jag sa att Lisa inte fick kolla föräns ja hade skrivit klart, snääääällt va? :) svar JA! Nu har jag typ inget mer att skriva. Vi ska typ sjunga nu oså. Pussssssssssssssssssss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0