showtime !

god morgon :D och då menar jag verkligen GOD morgon ;D för idag är det konfa !!
nej , blir nervös så vi pratar om något annat ;)

kvällen igår var grymt kul !
jag och magda var ute och gick med kevin.vi gick mot stan och där träffade vi my, danne, lisa, vicky och en grymt flum/full(?) jennie xd
vi flummade runt lite på stan och danne blond förklarade mig som vanligt -.-'
sen vet jag inte vad magda vicky och jennie fick för sig men dom ville till ica iaf, och när vi var utanför "magga " ropar danne , BLONDIE ! och vem reagerar , jo magdalena falk  ! ;D
haha , nej nu ska jag va snäll ;)
orkar inte skriva mer förutom ,
har inte haft så kul på ett tag !
tack folket ;D <3


puss på er ;) <3


juste ! har klippt mig ;)

Kommentarer
Postat av: Magda ♥

hahah fuck u lisa!

elina kallar mig blondie faktiskt ;d<3

2010-05-08 @ 23:24:33
URL: http://magdalenafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0