Surprise!

Hallojsan! 
Det är faktiskt inte Lisa som skriver right now. Det är hennes best friend, Magda & hon vet faktiskt inte att jag loggat in på hennes blogg just nu och sitter och skriver. Hihi busig jag är. Jag fick ett sånt där "Sakna min Fis ryck" som jag får ibland så var bara tvungen att avreagera mig lite på hennes blogg. Menmen, jag kan ju börja med och säga vilken fantastisk vän Lisa är. (även fast hon har väääldigt dålig uppdatering på sin kära blogg) men det gör ju inget, för jag hjälper ju till lite sometimes. Jag har lust att skriva några av alla våra miljarder minnen. Men jag vet inte om jag orkar, för det kommer bli flera sidor. Men kan ju skriva några av dem jag kommer ihåg bäst.

Alla våra fina smeknamn vi har på varandra, Alla bad i din pool förra sommaren, Vårat lövkrig förra hösten, när Lene & Martin skrämde skiten ur oss när vi kollade på skräckfilm i husvagnen, när vi hade fotodag och du tog massa cpbilder på mig på moppen, alla gånger vi gick till trafikskolan tillsammans, när vi var barnvakt åt Lili och hon blev skitförbannad på oss och slängde saker på oss, när jag var med eran familj och campade, Midsommar, första gången jag åt Norsk julmat hos er, alla gånger jag sovit hos dig, alla gånger du sovit hos mig. Ja som sagt, de där är bara några av alla våra underbara, fantastiska, värdefulla minnen.

Måste säga att jag verkligen bjuder på mig själv på alla bilder som kommer nu..





Jag har sagt det så himla många gånger förut, men jag säger det igen för att du inte ska glömma det min kära fis: Jag älskar dig Lisa naskovic koch, du är min bästa vän och jag lämnar dig aldrig. ♥

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Fint gjort :) <3

2010-11-21 @ 18:50:05
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0