TILLBAKA KÄRASTE BLOGG.

okej , har haft lite ångest över att inte blogga ! :o 
SO .. HERE WE GO ! :D
måste börja med att berätta om mina senaste dagar ! :D 
-
-
MÅNDAG: galet mycket ångest , allt bara .. RAMLA . . vilket resulterade i att jag sov hos underbara magdalena falk ! fyfan vad du är underbar hjärtat , <3 
kvällen slutade massa bra , även om det började helt .. blä.
älskar dig magdalena falk <3
-
-
TISDAG : vaknade hemma hos neeeeenniisen :D och humöret var på toppelitopptopp ! :D 
gick hem och STUDA .. MINDRE KUL . . fick typ världens danscpryckgrejs :D så började hoppa runt som en jävla galning! mitt i dansen kommer jag på att "FAAAAAN . RULLGARDINEN ÄR ÖPPEN" 
när jag tittar ut genom fönstret står det en gammal äckel gubbe och glor på mig.. inte kul .. ALLS. 
drog ner rullgardinen , höjde lite till och började dansa som en galning igen (A) 
sen sov jag hos min underbara syster ! (L' fy va jag älskar den fisen , 
-
-
ONSDAG : åker till skövde för att träffa lina <3  är där en stund med henne .. trodde hennes mamma var och badade med hennes lillasyster där , ACK SÅ FEL JAG HADE .
jo asså .. 
min mamma skulle lämna min väska hos lina , och jag hade sagt till henne att linas mamma var i skövde och badade med linas lillasyster, men grejjen var att .. det var hon inte , nejdå HON VA HEMMA :D 
ja, så dom hade börjat snacka , ja , linas mamma hade blitt lite fundersam när en främmande norsk kvinna kom och undrade om hon var linas morsa ! ja , sen fattade linas mamma vem det var ;) hihi , busigt .. och behöver jag ens nämna att det var LÄSKIGT , nehe inte , bra .
iaf :D 
jag tror ALDRG jag varit så flum ! åh gud , det var länge sen jag hade så kul , det var non stop skratt mina kära vänner xd åh lina , du förgyllde min vecka hjärtat ! (L) 
eftersom lina är lite .. SPECIELL köpte hon korv , ( JA KORV. ) som vi åt .. rå .
vilket förde med många skratt xd
vi spelade gitarr , med korv i handen .. lyckat .. nej :D 
Lisa: spela med korven :D 
lina : *dör * 
seriöst , har nog aldrig sett en människa skratta så mycket :o SJUKE JÄVEL LINA :D 
det finns massa fler korv skämt .. men dom orkar jag inte ta ;D 
lina , jag älskar dig min lilla korvunge !
-
-
-
TORSDAG: vaknade hos lina , flummade lite , ändrade lite statusar , ( RELATIONSSTATUSAR (a' ) 
(lina <3 silverskålen)
sen skulle lina klippa sig oså , så drog mig hem till adam , trött som en jag vet inte vad .
sen kom min moder och hämtade mig ,
när jag kom hem stuuuuda jag ;/ USCH.
det var mina dagar , tack alla som gjort dom till helt jävla otroliga <3
slänger in lite random bilder :D
neeeeeeniiiisen <3
min korv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0