syster<3

Lene-Therese Simonsen , <3
jag älskar dig världensbästa syster ! 
du finns alltid , har alltid funnits, jag har så GRYMT många minnen med dig från när jag var en liten skit så det är sjukt ;) 
som att åka kana ner för trappan på en madrass , alla bilresor till norge , *host* att få snö i ansiktet medans man ligger ner ! 
du är verkligen en STOR del i min liv ! 
och för att va helt ärlig gjorde det RIKTIGT ont i hjärtat när du flyttade , 
du får mig alltid att le!
sen att vi är lite små griniga ibland har väl ingen dött av ? ;) 
du är den bästa systern man kan ha !
och det hoppas jag du vet , 
jag älskar dig något otroligt världens bästa syster ! <3
DU ÄR BÄST

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Tack gumman, du är bäst! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-10-22 @ 17:08:31
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0