<3

lina sandström ,<3
lillen , jag vill bara säga att du är bäst , och det finns ingen annan som dig ! du får mig att må så jävla bra , att bli så jävla stark .. känns som att jag skulle klara vad som helst när jag har dig vid min sida! känns så bra , att veta att man har dig där .. och jag hoppas du vet att du alltid kommer ha mig vid din sida , hur tufft än livet kommer bli.. så kommer jag finnas här .. vi kanske inte har känt varann super länge .. men det känns som om jag känt dig ungefär sådär hela livet ;) 
du får mig att le .. hur ledsen jag än är .. hur sårad jag än är på insidan så får du hela mig att skina upp som en sol ! det betyder grymt mycket ! och du är sööötaste snällaste finaste lillen någonsin :) <3
det jag vill säga är .. 
jag älskar dig ! <3 

you make me smile with your smile 


lillen
<3
plutten 
:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0