:D:D:D:D

hemma från en suuuuuuper dag med lina (lillen ) sandström och svahnen ! :D 
dagen spenderades gående i falköping , mycket skratt och lite tänkande ! såhär bra har jag fan inte mått på länge asså ! ni är underbara !
vill bara le hela tiden när jag är med er.. hade kunnat skriva en bok om hur underbara ni är ! 
men det är kanske lite jobbigt att läsa på en blogg ;) eller vad säger ni ? ;) 
så jag nöjer mig med att säga , jag älskar er mer och mer för varje dag ! (y' 

till något heeeeeeeeeeeelt annat . 
imorn är jag ledig , vilket är chill som fan !! :D
blir väl att plugga på no:n -.-''
sex och samlevnad (Y) -.-'
.
nej , nu ska jag inte tjata mer ! 
puss på alla söta ! (L'
jag älskar er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0