.

hejsan :) 

skolan idag var AWESOME ! :D 
hade nämligen skolkort , och det betyder oxå SPEEEEEEX! :D 
jag säger då det , när det kommer till att clowna till något är 9E KUNG ! :D 



saknar lina sandström något grymt ! det var allt för länge sen nu :o 
inte bra ! men vi skulle nog ( om hon kan ) träffas nästa helg :)
hon är en såndär människa man bara vill ha mer av :D en man blir sådär överdrivet glad av :o så awesome ! :D
synd bara att lillen bor lååååååångt bort -.-'' <3
älskar dig lina (lillen) sandström ! <3
.
och då har jag även konfa läger , fredag - lördag , ( WOHO ! LÅÅÅNGT ) ;)
imorn ska jag va med svahn ! det var oxå ett tag sen ;/ gud vad har jag gjort igentligen ? varit isolerad ? :O
jag har EN bra förklaring .. SKOLAN ! man går dit vid åtta , är hemma vid 2 - 3 nån gång ( beroende på dag ) är trött som fan efter allt tjötande , och vill bara dö .. typ ;) sen har jag fotboll måndag onsdag oxå ... så . ah , förlåt alla söta för att jag är så osocial , förbättring kommer ! :D
.
puss ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0