godmorgon !

nu sitter jag här igen ! 
sitter just nu och äter frukost :) 
ska snart dra på mig mina sneekers (<33333333333333333333333) och sätta min lillasyster på pakethållaren och dra oss till skolan (y'
har en riktigt lektion idag , det gillas ! 
efter skolan har jag tennis ! vilket jag längtat jävligt mycket efter ! :D 
imorn vet jag faktikst inta vad som händer , eller jo, lagfest , men i skolan ? aja , det blir väl typ nån laaaaam genomgång av A.L.P -.-'
läängtar riktigt mycket efter nya harry potter nu ! läst ut boken ( igen , )
och har samtidigt hållt med sista twilight , måste säga att den boken är äckligt bra asså ! 
nu ska jag inte tjata mer , nu ska jag sjunga med högt och hemskt till skinny love ! (L'
puss på alla söta ! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0