goooooooooooooooooooooodmorgon

ja, god var den iaf , TACK MAMMA FÖR PANNKAKORNA ! (L)
min mamma kom nämligen in med pannkakor på imorse, och sjöng 
JAG MÅ HON LEVA JAG MÅ HON LEVA E MEN DU VAKNA NU HAHAHA ;)
nej , jag fyller inte år , men tydligen ligger det i släkten att va onormal (y'
idag ska jag spela match TAGGA ! 
ekedalen vs falköping utd! 
förhoppnings vis en match vi har en chans att vinna !
nej , det är en match vi SKA vinna !! :D
EKEDALEN ! (L)
6 dagar kvar tills jag drar mig mot falköping ! (L)
i miss you sis! ;( <3
puss på alla söta ;*

Kommentarer
Postat av: LISA MARKLUND

Gårdagens ''dagens blogg'' blev en succe så vi kör igång igen, denna gånger 4 lyckliga vinnare! Är btw 3; a på aktiva så vill du synas, anmäl dig! JA till spam för större chans! LYCKA TILL!



btw.. vad gör du idag då? :D

2010-09-19 @ 12:14:12
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: simone

så vackert foto :D

2010-09-20 @ 19:41:28
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0