hihi

hej bloggen ! :) 
öppnade bloggen och hade en ny kommentar !
i kommentaren stog det 
"typiskt dig att inte sitta vid datan när jag har internet här borta ... KOMMER HEM SNART DÅ JÄVLAR SER DU TILL ATT VARA HEMMA , OKEJ ?"

läste inte vem det var ifrån först men jag hade mina gissningar ;) 
kommentaren var ifrån en grymt saknad johanna svahn ! :D :D 
den kommentaren gjorde min dag ! <3
för det är såhär att så mycket som jag saknar min svahn just nu har jag inte saknat någon på länge !
den grisen är nämligen i spanien ! ;/
sååå , nu får min solstråle gärna komma hem, det börjar nämligen bli alldeles för regnigt här borta :O 

johanna din fårt älskar dig ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0