hiss och diss

HISS
johanna svahn och Lina sandström 
ni blir dagens hiss !
ni är verkligen bäst , jag älskar er något enormt , ni finns alltid där och får mig att le , hur piss jag än mår ! det är så skönt att veta att man liksom har någon där , alltid ,
johanna ; KOM TILLBAKA TILL SKOLAN , sluta va sjuk , saknar dig som fan kvinna !! 
lina : nu är det en vecka tills vi ses , det kommer troligen va längsta veckan i mitt liv (y' -.-'
ni är verkligen BÄST , puss på er ! ;) <3


DISS
dagens diss är 
SURA LÄRARE ! -.-'
finns verkligen inget värre , okej att folk kan ha dåliga dagar , men att ta ut det på eleverna . inte kul .
finns inget mer att säga om det förutom , DET SUGER -.-'
puss på alla söta ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0