johanna svahn <3

svahnen (a)
du är så wunderbart bäst ! och jag blir så glad av dig på något sätt .. 
av allt du gör för mig , alla gånger jag verkligen behövt lite pepp men inte orkar prata med nån vill bara stänga ute hela jävla världen och allt är piss o pannkaka , då finns du där, om du bara visste hur mycket det betyder ! och alla gånger du fått mig att le .. ojoj , 
du är verkligen guld värd asså , och jag är förvånad över att du inte tröttnar på mig , du bara finns där jämt , ( vilklet jag inte kunde vart gladare för .. ) och när man går i skolan och känner för att typ lägga sig ner och dö ( det händer rätt ofta , tro mig , skolan är heeeeeemskt ibland ) så kommer du gående där , så får man en såndär myyysig kram som säger typ tusen ord utan att säga något alls egentligen . . man känner sig så levande runt dig , som om man fattar hur fantastisk våran lilla värld är :O 
och när du skickar hjärta i ett sms ( en sådan löjligt liten grej ) kan göra min dag , och när det smset är " jag älskar dig " så kvittar det om jag sitter och mår apa , 
och jag hoppas att jag nån gång kan göra dig lika glad som du ALLTID gör mig , <3
det jag vill säga är ,
johanna , jag älskar dig ,<3

Kommentarer
Postat av: JOHANNA DU VET ?

Lisa, jag kommer inte att skriva någon lång text här , för jag hoppas att du vet hur jävla glad jag blir när jag betyder mycket för dig? Sån jävla härlig känsla att veta att du finns där , no matter what, och jag hoppas att du vet att jag alltid kommer att finnas här för dig , vare sig du vill det eller inte! Nu blev det en lång text ändå , men alltså skulle kunna fortsätta här jävla länge som helst med att förklara hur otroligt awesome du är , men antar att det är mindre vesentligt för alla andra? Älskar dig iaf, <3

2010-09-06 @ 19:20:50
Postat av: sandra

Blir ingen dagens blogg i min blogg, blir helgens blogg. Utser vinnaren på lördag eller tidigt på söndag. & kommerlänka ut din blogg lite här o var så du kan räkna med massa nya besökare ! :) kika in om du vill vara med! PeacE!

2010-09-10 @ 17:00:16
URL: http://saaandriiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0