maaaaaaagda

vart ute och åkt moppe med världens bästa magdalena falk ! :) 
saknat henne maaassor :O <3
magda , du är fucking bäst, du är som en syster , jag skrattar alltid när jag är med dig ! mår alltid asbra ihop med dig!
och allt vi gjort ihop , guldvärt alltihop , en del hade fan blivit en bra jävla skräckfilm asså , men ! ah , så går det när man ser på skräckis i en husvagn och har en syster som heter lene .. *host * stay alive *host*
men du magda , jag älskar dig , massor , och jag kommer aldrig lämna dig ,
som sagt , du är som min syster ! <3

magdaneena <3 lajjsa

Kommentarer
Postat av: Magda ♥

haha naw! älskar dig med gumman <3

2010-09-23 @ 21:44:25
URL: http://magdalenafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0