asså

dagen. so far dvs
den började hur segt som helst typ varken louise eller klara var i skolan vilket innebar att jag skulle va tvungen att göra våran redovisning av reklamen helt själv. kändes ju bra ! inte..
som tur va ställde världens bästa johanna stadin upp och gjorde den med mig.. vi ägde 
lisa says : and yeah right, half of the money we earn will go to sick children 
ulf : in ? 
lisa : .... HOSPITALS.. 
ulf : in .. ? 
lisa: ...
johanna : AFRIKA 
lisa : WHAT SHE SAID.
ah, asså, våran klass är helt .. sär. 
vi får en uppgift, " gör reklam för något och redovisa det för klassen på engelska " 
vad gör vi reklam om ?
enhörningar ( min grupp ) 
jimmy hendrix luftgitarr 
flygande turbo rullstolar 
tandkräm som gör tänderna rosa
"the big game between the chicken and peter griffin "
asså.. kan vi aldrig göra nått normalt.. ? 
svaret där skulle nog va NEJ.
iaf, dagen rullar på, så satt jag med hanna, nina och johanna i soffan utanför rektorn och tjötar, vi börjar snacka gymnasium och det slutar med att jag går in till tor för att kolla hur det ligger till med gymnasium osv. 
det första jag ser är " ej reserv, antagen " mitt liv kändes väldigt jobbigt för en sekund.. 
när jag sedan förstog att jag läste fel och när jag kollade på mitt första val ( katedral mop ) och ser med fina blåa bokstäver 
ANTAGEN 
asså, jag typ hoppade upp och ner av glädje !
JAG KOM IN PÅ MOP I SKARA
mop är ett gymnasium vid namn musik och produktion. 
detta är ett gymnasium jag velat komma in på hur länge som helst !
haha min dag har varit G-R-Y-M
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0