Dag 01 – Om mig

okej, oj.. jag heter lisa naskovic koch, är född 1995, blir alltså snart 16 den 17 maj för att va exakt !
jag älskar att sjunga, och spela gitarr, eller ah.. musik överlag.
sen älskar jag även fotboll, och i familjen är det IFK gbg ( änglarna ) som gäller! sen spelar jag även fotboll i ekedalens dam ! vilket lag asså! :D
jag bor ihop med mamma tove och pappa sasaoch lillasyster lili. jag har en storasyster också, lene ni hitter henne på http://lenetherese.blogg.se/ :)
jag bor i lilla liiiiilla tidaholm, en stad som alla verkar ha olika meningar om. den är fin oså.. men vill nog till något störra ( hint hint skara mamma ;)
jag går i nian på hökenssås, går i världens mest säriga klass. . vi är helt.. ah konstiga ! :D bästa klassen helt klart. vi kan bråka som fan, medans vi alla är grymma ihop ! så fort vi gör nått sätter vi dit nått eget, och vi lyckas alltid ha kul! :D den klassen sätter alltid ett leende på läpparna.. ah på eleverna iaf ;) inte lärarna kan jag lova ! haha
min humor.. ah asså, den är kass, jag kan skratta åt allt!
thats about iiiit :D
hehe
slänger in en bild på mig med !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0