Dag 09 – En resa jag minns

schweiz, 2010.
vi började åka typ super tidigt den 27 juli. att åka bil suger, men att bo på hotell är värt det.
vi var framme 29 typ mitt på dagen.
sen började det roliga, rundtur i riggisberg ( som staden vi var i hette ) vi hade redan vart där en gång, haha men lite uppfriskande !
dagen efter ( 30 juli ) låg vi "hemma" och schteekte hela dagen haha, jag och fränzi sjöng och sjöng och sjöng. 
den 31 var det dags för raket shoping och mat fixande hit och dit, 
jag, fränzi, christian, fabian och nemo tog bilarna och åkte upp på ett berg, satt där i vad som kändes en evighet !
underbart fint var det. vi satt och kollade ner över en liten stad. klockan 00.00 började det skjutas raketer neranför, dom var så små så det såg så sjukt overkligt ut !
den 1 augusti var det nationaldag ! det firades med raketer, god mat, sång, sällskap och massa mer!
efter det så blev resan bara bättre och bättre.
vi bodde i adelboden i ett par dagar, var i bern.
får ni nån gång chansen att åka till schweiz, GÖR DET .. FÖR GUDS SKULL. :D
peace out

Kommentarer
Postat av: Elva

Ja eller hur. Jag är oxå en sån som älskar att bo på hotell. Känns så glammigt liksom.

2011-04-18 @ 11:06:45
URL: http://hotell-nora.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0