Dag 13 – Den här veckan

oj hahah DEN HÄR VECKAN! nu blire ett långt inlägg,
i fredags så fick jag beskedet att jag kommit in på katedral ! UNDERBART. 
i lördags var det match + lagfest, efter det åkte jag hem till johanna och sov där ! :)
i söndags sov jag hos lina, 
i måndags var jag först en stund i fkp, träffade amanda, sen hade jag lagmöte, efter det åkte jag till johanna! :) 
i tisdags, var jag med mathilda i princip hela dagen, underbart kul var det mina kära vänner, sen var det grillfest hemma hos hanna med girlsen i klassen, haha tycker om er brudar ! :)
i onsdags gjorde jag inget speciellt direkt ! :o jag bara, chilla ! :) 
idag har jag .. chillat so far, lina kanske kommer, vet inte än !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0