godmorgon,

förlåt för att jag inte bloggade på hela dagen igår, men hade match först, så åkte hemifrån klockan 10 i 9 sen när jag kom hem så åkte jag och min pappa och min lillasyster till min pappas faster, efter det började jag göra iordning mig för förfest hemma hos mimmie sen bar det av till skövde där det var lagfest och bowling, ekedalens dam.. världens goaste lag ! när vi kom tillbaka till tidaholm träffade jag johanna, vi bestämde oss för att kolla på film med ebba olch jesper, sen sov jag där ! såååååå hann liksom inte blogga :D
hihi, idag ska jag sova hos min fis lina. UNDERBART. 
denna helg har varit helt grymt bra, känns som om den kommer bli ännu bättre! haha
bra start på att grymt påsklov :)
HEIDO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0