vad gör vi, nu kör viiii

hejsaaan
slutade kvart över 11 idag, pga nt i engelska ! fyfan va gött det vaaar.
eftersom det var soppa i skolan kände varken jag magda michelle eller johanna för att stanna och äta, så vi gick till stan och åt! efter vi ätit gick vi till leksaksaffären, michelle skulle köpa mask och mantel! haha
efter den skulle vi till, hon och han ( tror jag det heter ) då strögar magda lugnt in på försäkringskassan som ligger precis brevid! michelle förljer hlatt efter, jag och johanna fortsätter gå och undrar vad fan dom två håller på med, när dom förtog vart dom hamnat bröt jag och johanna ihop, vilket jag också gjorde hemma hos magda, hon öppnade ett skåp och ut flög ALLT i skåpet, jag trodde jag skulle bryta ihop asså!
sen på väg hem från stan sa hon en ganska awesome sak också,
magda say : stanna. bil
jag: ah okej
magda: gå. lastbil.
min dag har varit riktigt bra !
hur har eran dag varit ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0