NORGE.

hemma från norge och min käraste vän lottiiis. 
tänkte berätta lite om hur min resa varit !
första dagen vi kom dit så bestämde vi ( jag och lotte ) oss för att ta en liten fisketur i deras båt ( dom har havet hundra meter i från huset, eftersom min kära vän bor mitt ute i ingenstans. så efter många om och men var vi ute på båten.. vi hade inte fiskespön utan sånadär andra saker som bara en lina och handtag med typ 7 krokar,  efter en halvtimme får charlotte super idén att om hon kastar ut den i vattnet kommer den längre ifrån båten, men eftersom det sitter en sten på 1 kilo längst ner så är det ganska logiskt att det är farligt, men hon kastar iallfall ( trots mina protester. ) jag hör henne kasta och sedan tjuta till, vad har hon gjort ? jo hon har satt en krok i benet ! så då var det bara att ro som vinden in till land slänga oss i bilen och in till akuten, för det var nämligen så att kroken satt låååångt in i benet, hela skiten i princip, den var desutom rostig.. 
efter det så har hon fått heta kapten krok. :D
andra dagen var vi och besökte cathrine på nordens största ikea där hon jobbar. 
tredje dagen var jag och kapten krok ( aka lotte ) i nånting kallat dyreparken ( http://www.dyreparken.no/ för vidare informtaion) det var verkligen hur kul som helst, med bla lapdance av en sjörövare och väldigt mycket skratt ! :D 
fjärde dagen åkte vi helikopter och jobbade som biljett  säljare till helikopterturerna, kände 350 kr vilket inte satt helt fel ! ;) 
och femte dagen åkte vi hem.. inte för kul men det är nog inte för länge tills vi ses igen ! :) 
jag har haft typ den bästa veckan på sjuuuuuukt länge.
punkt och slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0