Dag 25 – Här bor jag/mitt rum

har inget kort på mitt rum,
men mitt rum är min fristad, stället där jag spenderar 90% av min tid hemma ! ( hej social )
jag sitter i min dubbelsäng som täcker typ hela rummet, har nämligen ett väldigt litet rum ! jag sitter oftast och plinkar på gitarren, det är aldrig tyst inne på mitt rum om jag är där, alltid massa musik, gör ingen annan musiken, gör jag den! jag har 3 rosa väggar och 1 svart, på den svarta har jag en guldig döskalle, har även lite papperslappar härochdär, i taket hänger namn och artister jag tycker lite extra mycket om ;)
det finns även en lapp där det står " jag tänkte måla stjärnor.. men jag kom på att jag inte kunde det ! "
det är nog favoriten,
på dörren in till mitt rum hänger idollappen, och nån skylt, och NALLE PUH :D
hihi, den har hängt där hur länge som helst, och jag har inga planer om att ta ner den ! :D
innan jag ändrade om mitt rum, så hade jag massa prydnadssaker, dom ligger numera nerpackade ! dom kommer inte upp förens jag flyttar till eget till hösten, känns fakking tomt !
nu ska jag sluta tjata om mitt rum ;)
fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0