matilda kjellgren

min kära vän matilda är defenitivt värd kvällens sista inlägg
hon är så jävla bra på alla sätt. 
min dag har varit rätt jävla kass, och hon har gjort den myyycket bättre,
hon gjorde för ett tag sen en egen lista till mig på spotify, med låtar som förgyllt en hel del kvällar, även en hel del skoldagar!
det är alltid lika underbart att se hennes ansikte komma gående lysande imot en i korridoren.
hon har en lika knashumor som jag, vilket är grymt, det är faktiskt tack vare våran humor vi är vänner idag. 
hahah, jo så här var det, hon satt och gillade massa turbanskämt grupper på fb som jag föll för xd
hon kan alltid få mig att skratta.
vi umgås inte speciellt mycket, vi snackar dock väldigt mycket !
den här bruden, asså, får ni chansen att lära känna henne, ta den.
matilda är en sån person jag tycker alla borde ha, en sån bästavän alla borde ha.
hon finns alltid där, kan lysa upp hela dagen, hon vet precis vad hon ska säga, asså
jo,
matilda
du är bäst vännen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0