what makes you think that i still care ?

taggar match  ! 
hemma match desutom, är alltid lite mer taggad då, haha ! :D
vet för att va helt ärlig inte vilka vi möter.. men det är inte så viktigt !
förövrigt sov linisen här igår, så har fått flumma av mig lite ihop med " den där " <3
blir förhoppningsvis inte för länge tills vi ses igen ! :)
korv åt vi självklart, asså, jag vet inte hur det hände men på nått sätt har det blivit så att varje gång vi ses äter vi korv ! varenda gång ! och inte kokt korv, eller stekt korv.. eller grillad för den delen, utan helt jävla vanlig korv, direkt ifrån förpackningen !  tror det började med att vi var hungriga första gången jag sov hos henne, och att vi gick ner och hämtade korv då, sen så började vi skämta en massa om det ( spela med korven, daska till varann med korven osv.. kan fortsätta ett tag till.. ) sen har det nog bara blivit att vi käkar korv varenda gång ! :)
korv is våran thing now ! :D
lina ligger just nu och sover, funderar starkt på att väcka henne (a' som hon brukar väcka mig........
det är oftast inte en snäll väckning ! :D
asså, än finare vän än lina får man leta efter asså ! hon ställer upp i alla lägen, och har lika dålig humor som jag ! med andra ord kan hon alltid få mig att skratta, asså, vi är egentligen varandras motsattser, men samtidigt så jävla lika ! ;)
schlänger in en snyggve bild på mig och min fina bästavään <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0